18/6 Rebecka skriver:

Det har varit tre väldigt intensiva dagar här, så det är därför vi inte har skrivit något.

De två första dagarna shoppade vi. Och shopping i USA är UNDERBART.
Jag har köpt tre par skor och flera tröjor och ett par jeans. Det är jättebilligt och det är faktiskt snygga kläder. Vi gick i en shoppingmall i 6 timmar, så vi var helt slut när vi kom hem därifrån. Efter att bilden togs var vi tvungna att hämta en vagn för vi kunde inte bära allt...

Igår träffade vi några svenskamerikanska tjejer och gick på bio. Det var jättekul och de var väldigt trevliga!

Idagt har vi varit på Carowinds. Det är ett nöjesfält i Charlotte som har 15 bergochdalbanor. En del var jätteroliga och läskiga, och de andra var helt okej. Vi gick med Anna och Amanda som de de "svenska" tjejerna heter.

I morse fick iaf reda på mitt betyg och det var superbra. 7 mvg i slutbetyg. Det får jag vara väldigt stolt över!

Mikaelas och mina klassföreståndare har kommenterat i mitt senaste blogginlägg och jag vill bara säga tack så mycket för det här tre åren och jag hoppas att ni hade en jättetrevlig kväll igår!
Jag hoppas att ni kommer till Rågö i sommar så att vi kan träffas då! Ela hälsar också!

Kram Rebecka

4 kommentarer:

  1. Grattis till ERA fina betyg, bra jobbat!
    Men synd för era föräldrar som får "punga" ut med så mycket pengar nu, men de tycker nog det är värt varenda krona;-)

    SvaraRadera
  2. STORT GRATTIS till fint betyg Rebecka!!!!!!!!
    Ela´s vet jag ju inte men antar att det ser precis lika fint ut!!!??? Så, STORT GRATTIS till dig med Ela!!!!!!!!

    Va´ kul ni verkar att ha där borta!!!? Men hur ska ni få me´ er alla nyinförskaffade saker/kläder hem???! ;o)) ;o))

    Ha det bra & njut av USA!
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  3. solweig jakobsson20 juni 2010 kl. 14:55

    Hoppas ni har det superbra , Grattis till era fina betyg och vi ses säkert någon gång i sommar . Till Rågö ska vi och äta . Hoppas ni jobbar där då. Kram Solweig

    SvaraRadera
  4. bodil johansson20 juni 2010 kl. 20:48

    Hej ni ser verkligen ut att trivas.I fredags var vi på skolavslutning i gamleby det var fint.Vi har även varit ute en tur med Tora och som ni vet är det sommar skall man bada även om det är 15 grader.Nu väntar vi bara att det skall bli fint väder så vi kan köra ensilage.Jag såg att ni har firat middsommar det såg härligt ut Ha det så bra ni båda och kram på er .Farmor

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!