Dåligt med tid för att läsa

Jag vet inte om någon har lagt märke till att det inte händer så mycket på min bokläsarfront just nu. Utav någon anledning har jag inte hunnit med att läsa mycket alls den senaste tiden och jag kom också av mig lite när jag lyssnade på denna bok:

Den är jättebra (deckare) och i slutet gick jag på jobbet och bara längtade efter att få åka hem så jag kunde lyssna på upplösningen i bilen (åkte ensam). Hann inte lyssna färdigt under hemresan så jag lyssnade även då jag gick min motionsrunda på kvällen. Attans vad jag blev förvånad och frustrerad då det helt plötsligt tar slut utan att trådarna knyts ihop alls! Skit, av någon anledning fattas det några spår så jag får alltså inte reda på upplösningen. Kan ni tänka er så jäkla irriterande?!?! OM någon mot förmodan har denna bok liggandes någonstans så får ni gärna slänga hit den!

3 kommentarer:

  1. Tror du att det är så att det fattas "typ" ett kapitel eller en CD-skiva som du sa till mig??
    "Hatar" när saker inte knyts ihop i slutet. Läste en bok av Åke Edwrsson ( tror han heter så) jättebra, lättläst och spännande ......MEN när det fattas saker som man inte får reda på i slutet....då går jag i taket och tänker ALDRIG läsa något med honom igen.

    SvaraRadera
  2. Det var "bara" jag , Karolin so skrev den förra kommentaren.

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det blivit något fel vid överföringen från CD till mp3. Jag fick "boken" av Mia :´(

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!