Läslista 2009

Jag har inte läst så mycket som jag egentligen velat under 2009 men så här ser min läslista ut med betyg:


Vad jag älskade (juli -09) Siri Hustvedt 5:a
Shantaram (mars -09) Gregory Davis Roberts 5:a

Ett land i gryningen Dennis Lehane 4:a

Sommardöden (CD-bok maj -09) Mons Kallentoft 3:a
Min far hade en dröm (juni -09) Barack Obama 3:a
Vi, de drunknade (april -09) Carsten Jensen 3:a
Förföljd (mp3-bok feb -09) Catharina Ingelman-Sundberg 3:a
Vägen (juli -09) Cormac McCarthy 3:a
Katedralen vid havet (juli -09) Ildefonso Falconed 3:a
Fladdermusmannen (juli -09) Jo Nesbö 3:a
Kackelackorna Jo Nesbö 3:a
Nattfåk (juli -09) Johan Theorin 3:a
Skumtimmen (juli -09) Johan Theorin 3:a
Tills jag finner dig (sept -09) John Irving 3:a
Den som dödar draken (CD-bok juli 09) Leif GW Persson 3:a
Till Isola (nov -09) Madeleine Hessérus 3:a
Poeten (mp3 okt 09) Michael Connelly 3:a
Bono i samtal med Michka Assayas Michka Assayas 3:a
Midvinterblod (CD-bok april -09) Mons Kallentoft 3:a
Gomorra (jan -09) Roberto Saviano 3:a
Tre sekunder (mp3-bok aug 09) Roslund & Hellström 3:a
Ljudet av ditt hjärta (dec-09). Stephanie Meyer 3:a
När jag hör din röst (dec-09). Stephanie Meyer 3:a
Så länge vi båda andas (dec-09). Stephanie Meyer 3:a
Om jag kunde drömma (nov -09) Stephenie Meyer 3:a

Bedragen (mp3-bok feb -09) Katerina Janouch 2:a
Kollektivt självmord (CD-bok juli 09) Arto Paasilinna 2:a


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!