Lördag igen

Denna vecka har jag bott i min mormors lägenhet i stan eftersom det har varit så knöligt att ta sig till fastlandet. Mormor har ganska nyligen flyttat till ett äldreboende och lägenheten står tom nu eftersom det är tre månaders uppsägning på den. Det har fungerat bra att bo där även om det var lite konstigt i början att gå omkring och titta på mormors alla saker och hon inte var hemma. I måndags kom Rebecka in och höll mig sällskap och vi gick och såg Snabba cash på bio. Den var bra, en 3:a kanske. I tisdags var det Mikaela som kom och då såg vi Avatar som var helt fantastisk, verkligen en häftig film! En 4:a får den! I onsdags hälsade Jennifer på men då gick vi inte på bio utan var bara "hemma". I torsdags var jag själv och igår kunde jag åka hem, härligt!

I dag har jag tagit bort virus på datorn och nu surfar jag runt för att hitta boende på Skopelos till sommaren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!