Greklandsresa 2010

Sitter och funderar på vilken ö vi ska välja nästa år. Har nu varit på Karpathos två år i rad och jag skulle gärna åka dit nästa år igen men Feffe vill åka till en ny ö. För mig är det ju viktigt med fina stränder, inte för mycket folk och genuin greklandskänsla. Vi köper helst bara flygstol och bokar boende själva, vill inte trängas med en massa andra svenskar på något större hotell. Just nu lutar det nog åt Skopelos som tillhör de Sporadiska öarna (ser ju rätt OK ut på bilden :).

Ja, sen är det ju inte bara att boka hur som helst. Jag måste ha semester, någon måste kunna ta hand om djuren (S???), vi ska inte ha några nya gäster bokade i stugorna (gäster som varit här förut fungerar), förstaskörden av ensilage ska vara avklarad, andraskörden av ensilage ska inte vara på G osv osv.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!