Läsarsöndag!

Jag fick faktiskt till en dag idag med en bra bok i soffan (Till Isola av Madeleine Hessérus) och braseldning. Jag har någon konstig förmåga att gå och längta efter det i veckorna men sen när helgen kommer har jag inte ro att "bara" sätta mig och läsa. Det är ju så mycket annat som ska fixas och jag blir också lätt sittande vid datorn. Men som sagt, idag fick jag till det och jag har dessutom hunnit med min älskade promenad + att skicka info till vår polske fiskeagent. Passade också på att räkna igenom hur många gästnätter vi kommer att ha haft i år (det är ju fortfarande några gäng med sjöfågeljägare som ska komma) och fick ihop det till ca 900 st. Ganska bra tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!