Har målat ett nattduksbord

Vi har två nattduksbord/skåp som vi någon gång köpte på Jysk och de är bara så himla tråkiga. Jag gillar ju vitt och shabby chic (även om jag inte har gett mig hän till det så tycker jag att det är snyggt) och tänkte nu förvandla de tråkiga skåpen med lite färg. Började att surfa runt för att se om jag kunde hitta passande knoppar och inser att det finns HUR många roliga nätbutiker som helst! Skulle vara perfekt att köpa julklapparna på detta smidiga sätt!

Sådana knoppar tror jag att jag ska beställa och butiken som jag hittade dem i är denna: Broarne - nätbutiken för lantlig inredning



2 kommentarer:

  1. Vilken bra sida! De levererar ju dessutom till Finland, så det tipset tackar jag för!

    På samma gång önskar jag dej och hela din familj en riktigt mysig adventstid!

    SvaraRadera
  2. Visst fanns det en hel del fint där! Jag har dock inte fått iväg någon beställning än, tänkte att jag kanske ska passa på att köpa något mer än knoppar när jag ändå handlar :)

    Detsamma, hoppas ni också får en härlig adventstid!!!

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!