Luciaomröstning kandidat nr 1 och nr 2!!!

Kan ju inte låta bli att lägga en länk här också gällande luciaomröstningen till Överums lucia. Det är lite problematiskt när man har två döttrar som är med, man får ju bara rösta en gång... Men om någon bloggläsare vill bidra med två röster (skriv er respektives namn för den ena kandidaten och lägg båda lapparna i samma kuvert) blir vi jätteglada. Adress, foton och mer info får ni om ni följer länken till Västerviks Tidningen. Skicka redan i morgon, röstsedlarna ska vara inne den 1 december! Länken finner ni HÄR

3 kommentarer:

  1. Utan att vara partisk så ÄR dina flickor de mest okonstlade jordnära flickorna, åtminstone av bilderna att döma. Jag skulle valt nån av dem om jag hade haft möjlighet att rösta! Tycker inte Lucia ska vara till tänderna uppfiffad och pyntad. En vanlig trevlig tjej ska det vara!

    Nu tror jag att jag är för sent ute för att rösta bara. :(

    Lycka till, önskar jag dem båda!

    SvaraRadera
  2. Tack :) Jag ÄR ju partisk men jag tycker faktiskt att de är naturligt söta precis som du säger. Vi får se hur det går, det är ju inte så viktigt och de misstänker vem som kommer att vinna (ingen av dem...).

    SvaraRadera
  3. Gjort!!! ;o))
    Håller alla tummar & tår för en av dom två!!!
    Syrrans äldsta dotter Amanda va´ ju Västerviks lucia förra året & det skulle ju va´ kul att se en av dina töser som Överums lucia!!!!!!
    Hälsa till dom & resten av La familia!!!
    Kramar PIA

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!