S-HLR!

Det gick hur bra som helst med vår första S-HLR utbildning och våra fem kursdeltagare skötte sig utmärkt! Faktum är att det var riktigt riktigt roligt och jag skrattade så tårarna rann då V spelade anhörig. Inte visste jag att hon hade sådana skådespelartalanger!

Jag har fortsatt att greja med vår hemsida och jag provar mig fram eftersom jag egentligen inte alls vet hur det fungerar. Men jag är ju sån att jag lär mig bra genom att göra så, så det kanske blir bra tillslut. Lite knasigt är det just nu, den visas bäst i IE och jag som gillar FF bäst...

Magnus har varit hos veterinären med Babsan & Ixa idag. De har snörvlat och haft inåtvända nysningar (någon som förstår??) och nu fick de behandling mot noskvalster. Hoppas att de blir bättre, det låter förskräckligt när de sätter igång.

I morgon är jag ledig (lyxigt med tredagarsvecka!) och det ska bli så skönt att kunna gå ut och gå i dagsljus!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!